PLAY aby posłuchać naszej stacji w jakości 128 kbps
Dziś jest 21 stycznia 2018 roku
19 listopada 2017 roku, weszły w życie nowe przepisy, które mają przeciwdziałać nieuzasadnionemu blokowaniu numerów alarmowych 112, 997, 998 i 999. Dzwoniąc na numery alarmowe bez potrzeby, blokujemy linię osobie, która może potrzebować natychmiastowej po ---
[+] Przetestuj pozdrowienia
Czwartek, 10 listopada 2011

KAMPANIA PROMUJĄCA SZLAK CYSTERSKI

img Bilbordy, reklamy na stacjach benzynowych, strona internetowa w trzech językach, aplikacja na telefon i wiele innych form promocji – na terenie całego kraju trwa kampania promująca nowy produkt turystyczny pn. „Południowo-zachodni Szlak Cysterski”. Jego realizacja jest możliwa m.in. dzięki środkom unijnym, pochodzącym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Według założeń cały projekt, który nazwany jest tak samo jak nowo otwarty szlak - „Południowo-zachodni Szlak Cysterski”, ma przede wszystkim podnieść atrakcyjność turystyczną kraju i czterech partnerskich województw: dolnośląskiego, opolskiego, śląskiego i małopolskiego. Ma także przyczynić się do promocji w kraju i zagranicą cysterskiego dziedzictwa kulturowego, związanego z Polską.


- Chcieliśmy wspólnymi siłami stworzyć unikatowy, ponadregionalny produkt turystyczny, który pozwoli nam promować spuściznę zakonu cysterskiego, a jednocześnie przyciągnie turystów – mówi Wojciech Biliński, dyrektor Wydziału Turystyki z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.

Dzięki tej inicjatywie udało się spoić w jeden szlak obiekty cysterskie i pocysterskie, wśród których można znaleźć zabytki architektoniczne najwyższej klasy.
Projektowi towarzyszy szereg akcji promocyjnych, których zadaniem jest przyciągnięcie turystów do  odwiedzania zabytków znajdujących się na terenie nowo otwartego szlaku. W minioną sobotę na terenie historycznego kompleksu pocysterskiego w Krzeszowie odbył się piknik inauguracyjny, w którym uczestniczyli m.in. okoliczni mieszkańcy, przedstawiciele władz samorządowych, kleru i organizacji turystycznych. Na terenie całego kraju zawisły bilbordy reklamowe, a w na stacjach benzynowych pojawiły się „cysterskie” reklamy przy dystrybutorach z paliwem. – Na terenie wszystkich czterech województw kończą się prace budowalne, związane z poszerzeniem infrastruktury turystycznej wokół historycznych obiektów. Dzięki temu powstają nowe parkingi, sanitariaty i Punkty Informacji Turystycznej – informuje Wojciech Biliński.
W ramach projektu trwają prace związane ze spójnym oznakowaniem drogowym trasy oraz wszystkich cysterskich i pocysterskich obiektów. Powstaje także interaktywna baza historycznych budowli, uzupełniona o informacje dotyczące ruchu turystycznego. W najbliższym czasie cały szlak zostanie wyposażony w nowoczesny system infokiosków, umożliwiających dostęp do informacji dla turystów  przez 24h na dobę. Internauci, w tym również obcojęzyczni, niebawem będą mogli skorzystać ze strony internetowej „Południowo-zachodniego Szlaku Cysterskiego”, która będzie dostępna w trzech językach.
Koszt projektu spajającego historyczne obiekty w jeden szlak wynosi ponad 35 mln zł, z czego 85% pokrywają fundusze unijne. Dofinansowanie pochodzi z Działania 6.4 „Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Łącznie w partnerstwie czterech województw uczestniczy 20 podmiotów w tym: 16 jednostek samorządu terytorialnego i 4 Regionalne Organizacje Turystyczne.  Liderem projektu jest Samorząd Województwa Dolnośląskiego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Komentarze do tego artykułu:



Brak komentarzy.

Nie jesteś zalogowany w Club Hit by dodawać komentarze.

Rejestracja | Przypomnij hasło
zobacz
zobacz
zobacz
Newsy prosto od Internautów
[+] Dodaj Newsa



Hit dnia

Projekt i wykonanie: BQstudio.pl
Radio HIT Olawa na Facebook.com